Wysokie pozycje w wyszukiwarkach internetowych to zwiększenie sprzedaży i realizacja celów biznesowych. Pozycjonowanie bezpiecznymi metodami SEO może zwiększyć ruch na stronie od dwóch trzecich do nawet dziewięćdziesięciu procent.

Nie to jednak jest najważniejsze – celem lokalnego pozycjonowania na rynki miejskie, takie jak Kraków i inne miasta, jest to aby Twój telefon zaczął dzwonić a na maila przychodziły zapytania o Twoje usługi i produkty. Nie wiesz, jak poprawić widoczność swojej strony w wyszukiwarkach za pomocą pozycjonowania?
Mogę Ci pomóc.

Zalety pozycjonowania z PinguMedia.pl

Elastyczne umowy

Pozycjonowanie to proces rozłożony w czasie. Zwykle dwa miesiące to minimum, które trzeba przeczekać, aby Twoja strona zaistniała w wyszukiwarce. Wiele agencji wymaga podpisania zobowiązania na co najmniej dwa lata bez możliwości wypowiedzenia umowy a nawet z karami umownymi.

W PinguMedia Kraków proponuję Ci bardziej elastyczne warunki umowy z dwumiesięcznym okresem rozwiązania, bo wiem, że moje usługi są skuteczne. Podpiszemy umowę na rok z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony (wciąż będziesz mógł w każdej chwili od niej odstąpić). Do tej pory tylko trzech na kilkudziesięciu  moich klientów zdecydowało się na zakończenie umowy po roku, a z niektórymi współpracuję już cztery lata. Wierzę, że w Twoim przypadku będzie podobnie.

Rozliczenie za pozycje

Zaletą współpracy z PinguMedia.pl jest forma rozliczenia. Stały comiesięczny abonament jest wygodny, ale dla pozycjonującego, zwłaszcza, jeśli podpisałeś umowę na określony czas – bez względu na efekty – będziesz płacił. Często, szczególnie przy większych budżetach, rozliczenie abonamentowe jest zasadne i dobre dla obu stron, ale przy mniejszych projektach pozycjonowania w Krakowie, Tarnowie, Wrocławiu, czy jakimkolwiek innym mieście, niekoniecznie.

Ze mną rozliczysz się tylko za wysokie pozycje Twojej strony w wyszukiwarce. Będziesz płacił tylko wtedy, gdy Twoja strona na uzgodnione frazy zajmie przynajmniej 10 pozycję To gwarancja efektywnie zainwestowanych pieniędzy. Co miesiąc otrzymasz raport z wynikami i rozliczeniem dzień po dniu.

Pozycjonowanie lokalne

Lokalne dobór fraz to skierowanie usług i produktów, które oferujesz, bezpośrednio do Twoich potencjalnych klientów. Przecież chodzi o to, aby Twój telefon zaczął dzwonić, a na skrzynkę przychodziły maile. Po co wydawać pieniądze na promocję, która trafi wszędzie, ale nie przełoży się na Twój zysk? Jeśli twoja firma działa w Krakowie, to ma potrzeby, pozycjonowała się również w Gdańsku

Lepiej ukierunkować promocję tam, gdzie możesz na tym zarobić. A może chcesz wejść na nowe rynki – lokalne pozycjonowanie pozwoli Ci precyzyjnie dotrzeć do nowych nabywców. Właściwy dobór fraz miejskich spowoduje, że będziesz wysoko w wynikach naturalnych, jak również zaistniejesz w wynikach z mapką Google. Tym samym Twoja strona zacznie sprzedawać.

Pozycjonowanie z PinguMedia.pl krok po kroku

Krok I: dobór fraz. To pierwsze działanie, jakie wykonamy. Wspólnie określimy, na jakie słowa kluczowe najlepiej pozycjonować Twoją stronę. Frazy muszą zarówno przynieść Ci ruch na stronie, ale też być dobrane tak, aby nowi użytkownicy otrzymywali rzetelną treść, jakiej potrzebują. Zawsze też lepiej będzie wybrać więcej fraz niszowych, niż 1-2 podstawowe, bo przyniesie to nie mniejszy efekt w sprzedaży Twoich produktów, a będzie łatwiejsze i bezpieczniejsze w pozycjonowaniu.

Krok II: wycena fraz. Gdy już określimy, na jakie słowa warto pozycjonować stronę, dokonamy ich miesięcznej wyceny. W PinguMedia.pl najtańsze frazy możesz mieć już za kilkadziesiąt złotych miesięcznie, ale te najbardziej konkurencyjne będą kosztować więcej. Na wycenę fraz złoży się kilka czynników, ale najważniejsze z nich to:

  • staż Twojej strony w internecie – starsze serwisy są bardziej „stabilne” w oczach wyszukiwarek, ale z drugiej strony mogą być zbudowane w oparciu o przestarzałe technologie utrudniające pozycjonowanie,
  • czy strona była już wcześniej pozycjonowana – poprzednia firma mogła zrobić dobrą robotę, dzięki której mi będzie łatwiej, ale też mogła swoimi niezgodnymi z wytycznymi Google doprowadzić stronę do dużych spadków, zamiast wzrostów – wtedy będzie trudniej,
  • konkurencyjność danej frazy – sprawdzimy m.in, czy Twoja konkurencja również pozycjonuje się na wybrane słowa kluczowe, średnią ilość wyszukiwań i liczbę wyników.

Krok III: optymalizacja strony. Najczęściej strona przed rozpoczęciem zasadniczego procesu pozycjonowania musi zostać zoptymalizowana. Zwykle oznacza to poprawienie tak zwanych meta-tagów, nagłówków, mapy strony, określenie lokalizacji (żeby wyszukiwarka wiedziała, że strona jest związana z np. Krakowem). To oczywiście wykonam w ramach swojej usługi pozycjonowania i nie będziesz musiał za to płacić. Może się też okazać, że będziemy pozycjonować się na frazy, które na Twojej stronie nie występują. Wtedy trzeba będzie przygotować dodatkową zakładkę i wypełnić ją treścią.

Krok IV: pozycjonowanie właściwe. W tym celu wykorzystam strony, które PinguMedia.pl już posiada, założę nowe, które staną się tak zwanym zapleczem, a także zgromadzę silne linki, co pozwoli wynieść Twoją stronę na czołowe pozycje wyszukiwania.

Przykłady fraz pozycjonowanych w 2015 roku: Kraków, Wrocław

agencja reklamowa Wrocław
banery Wrocław
szyldy reklamowe Wrocław
gadżety reklamowe Wrocław

depilacja brazylijska Kraków
depilacja Kraków
depilacja cukrowa Kraków
depilacja pastą cukrową

dachy Wrocław
rynny Wrocław
pokrycia dachowe Wrocław
remonty dachów Wrocław

odchudzanie Wrocław
dietetyk Wrocław
psychodietyk Wrocław

kominki Kraków
akcesoria kominkowe Kraków
biokominki Kraków
kratki wentylacyjne Kraków
piece wolnostojące Kraków
wkłady grzewcze Kraków

kursy maturalne Kraków
kursy komputerowe Kraków
sale szkoleniowe Kraków

kopiarki Wrocław
kserokopiarki Wrocław
serwis kopiarek Wrocław
serwis kserokopiarek Wrocław
wynajem kopiarek Wrocław

aranżacja wnętrz Wrocław
architekt wnętrz Wrocław
projektowanie wnętrz Wrocław