502 093 500 kontakt@pingumedia.pl

BLOG: Wszystko o pozycjonowaniu i stronach internetowych

Prowadzenie blogów na stronie

Utworzone przez: Andrzej

25 stycznia 2017
Właściciele sklepów stacjonarnych dobrze wiedzą, że jeśli klient pobędzie w nim dłużej, prawdopodobnie więcej w nim kupi. Nie inaczej to działa w przypadku sklepów internetowych i stron firmowych. Analogicznie do sklepów, trzeba czytelnika zatrzymać dłużej, bo dzięki temu może zdecydować się na zakup naszego produktu. Pomóc może w tym blog firmowy.

Istnienie bloga na stronie firmowej ma kilka realnych korzyści

Wymienię je w punktach:

Zainteresowany tematyką bloga czytelnik zostanie na naszej stronie nieco dłużej.

Zdobędzie do nas większe zaufanie: zobaczy, że firma prowadząca bloga to profesjonaliści, na których będzie można polegać.

Lepiej zapamięta naszą stronę: gdy znowu będzie chciał kupić oferowany na niej produkt, wróci do nas, bo będzie nas kojarzył z bloga. Nie będzie szukał już gdzie indziej.

Strona będzie się lepiej pozycjonować – strony firmowe, które żyją, są aktualizowane, są lepiej postrzegane w oczach wyszukiwarki Google, niż te, których zawartość nie jest uzupełniana o nowe treści.

Blogi firmowe powinny być prowadzone w sposób „mniej poważny”, niż teksty bezpośrednio znajdujące się na stronie firmowej. Powinny mieć charakter poradnikowy dla czytelnika, ale z unikaniem przemądrzania się. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby te poradnikowe wpisy były co pewien czas przerywane notkami bardziej luźnymi.

Poprowadzimy bloga firmowego

Jeśli poszukujesz osoby, która poprowadzi bloga na Twojej stronie, polecamy się. W ramach usługi prowadzenia bloga otrzymasz tekst, zamieszczenie go na stronie, sformatowanie zgodnie z zasadami web usability oraz dobór darmowych multimediów. W przypadku otwartych komentarzy pod notkami, możemy również uzupełnić ją o inicjowanie i moderowanie dyskusji.

Obawiasz się, że możemy nie poradzić sobie z prowadzeniem bloga firmowego, bo nie będziemy mieć dostatecznego poziomu wiedzy merytorycznej? Pracuję z grupą osób, a poza tym mam wielu znajomych copywriterów. Z pewnością twoim blogiem zajmie się osoba, która ma pojęcie o sprawach, o których pisze. Sam zaczynałem swoją karierę zawodową jako redaktor i dziennikarz w miejskim portalu MM Moje Miasto Kraków (obecnie krakow.naszemiasto.pl), gdzie przepracowałem cztery lata.

Zapraszam do współpracy przy redakcji blogów firmowych. 

 

Czytaj także…