Prowadzenie blogów na stronie

copywriting blogi firmoweWłaściciele sklepów stacjonarnych dobrze wiedzą, że jeśli klient pobędzie w nim dłużej, prawdopodobnie więcej w nim kupi. Nie inaczej to działa w przypadku sklepów internetowych i stron firmowych.

Istnienie bloga na stronie firmowej ma kilka realnych korzyści. Wymienię je w punktach:

  • Zainteresowany tematyką bloga czytelnik zostanie na naszej stronie nieco dłużej.
  • Zdobędzie do nas większe zaufanie: zobaczy, że firma prowadząca bloga to profesjonaliści, na których będzie można polegać.
  • Lepiej zapamięta naszą stronę: gdy znowu będzie chciał kupić oferowany na niej produkt, wróci do nas, bo będzie nas kojarzył z bloga. Nie będzie szukał już gdzie indziej.
  • Strona będzie się lepiej pozycjonować – strony firmowe, które żyją, są aktualizowane, są lepiej postrzegane w oczach wyszukiwarki Google, niż te, których zawartość nie jest uzupełniana o nowe treści.

 

Blogi firmowe powinny być prowadzone w sposób “luźniejszy”, niż teksty bezpośrednio znajdujące się na stronie firmowej. Powinny mieć charakter poradnikowy dla czytelnika, ale z unikaniem przemądrzania się. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby te poradnikowe wpisy były co pewien czas przerywane notkami bardziej luźnymi.

W ramach usługi prowadzenia bloga otrzymasz tekst, zamieszczenie go na stronie, sformatowanie zgodnie z zasadami web usability oraz dobór darmowych multimediów. W przypadku otwartych komentarzy pod notkami, możemy również uzupełnić ją o inicjowanie i moderowanie dyskusji.

Obawiasz się, że możemy nie poradzić sobie z prowadzeniem bloga firmowego, bo nie będziemy mieć dostatecznego poziomu wiedzy merytorycznej? Pracuję z grupą osób, a poza tym mam wielu znajomych copywriterów. Z pewnością twoim blogiem zajmie się osoba, która ma pojęcie o sprawach, o których pisze.

Copywriting: blogi firmowe i inne

Poniżej przykłady mojej realizacji blogów firmowych i nie tylko:

ZdroweParcieNaSzkło (blog firmowy z tematyką prozdrowotną)

Travelin.pl (portal z poradami turystycznymi)

Lunesta.pl (blog poradnikowy dla sklepu z odzieżą)

Poczytalny.pl (blog poświęcony książkom)

MotoSzok.pl (blog samochodowy firmy motoryzacyjnej)