Pozycjonowanie? Nie tylko metropolie
Być może (sami nie jesteśmy tego pewni) pokutuje stereotyp, że pozycjonowanie stron internetowych to forma reklamowania się właściwa owszem dla firm lokalnych, ale tych znajdujących się w większych ośrodkach. Przecież w samym Krakowie jest przecież o wiele więcej firm z danej branży, niż w o wiele mniejszym Miechowie. Sprawa jest więc prosta – trzeba się w Krakowie pozycjonować, bo konkurencja jest duża, klient może do niej pójść, a my nie zarobimy pieniędzy.
Nie oznacza to jednak, że w małych miastach, jak na przykład Miechów, posiadanie przez firmę strony internetowej i pozycjonowanie jej jest czymś niepotrzebnym. Wręcz przeciwnie.
Może być bardzo korzystnym rozwiązaniem, ponieważ konkurencja o tej formie promocji zapomina. Nakładając na to fakt, że firm z danej branży nie jest zbyt dużo na niewielkich rynkach lokalnych, łatwo jest osiągnąć wysokie pozycje i zdeklasować przeciwników w biznesie. Dlatego trzeba inwestować w pozycjonowanie lokalne również na takich rynkach jak Miechów, ponieważ korzyści są dość szybkie a włożone pieniądze zdecydowanie mniejsze, niż w dużych miastach jak Kraków.