Firma, która chce mieć stronę internetową i szuka kogoś, kto ją wykona, zapewne zdążyła się zorientować, że strony internetowe mogą kosztować różnie. Strona o podobnych parametrach przez jednych zostanie wyceniona na 500 złotych, a przez innych na 5 tysięcy. Albo (jeśli będzie to nieco większy projekt, będzie to cena albo 2 tysiące, albo 15 tysięcy. Zobacz naszą ofertę stron internetowych.
Skąd biorą się takie różnice?
Wszystko zależy od tego, przez kogo strona internetowa będzie robiona (czy ta osoba ma doświadczenie i jakie), czy zlecenie wykona pojedynczy freelancer, ewentualnie mała grupa (na przykład programista, grafik, copywriter), czy większa agencja, oraz czy strona będzie stawiana zupełnie od podstaw, czy na przykład będzie do niej wykorzystana zakupiona grafika do przerobienia.
Na pewno trzeba pamiętać, że zawsze najgorsze są skrajności. Jeśli wysyłamy zapytanie do kilku firm o stronę internetową, część nam wycenia ją na 300 złotych, inne na tysiąc, a jeszcze inne na 2,5 tysiąca, to najbardziej wiarygodną wyceną będzie ta, która oscyluje w połowie tych stawek. Najtańsze strony prawdopodobnie nie będą takim produktem, jakiego oczekujemy. Będą miały bardzo ograniczone możliwości edycyjne. Dla odmiany drogie strony będą miały możliwości, których po prostu nie potrzebujemy. Jeśli chcecie mieć zwykłą firmową wizytówką, zarówno 500 złotych, jak 5 tysięcy będą cenami przesadzonymi.
Jeśli prowadzisz firmę lokalną i nie potrzebujesz zbyt rozbudowanej strony, w PinguMedia Kraków zaprojektujemy taką już za 999 zł. W cenie również serwer, skrzynki pocztowe i wizytówka Google Moja Firma. Zapraszamy.